Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
עמדות ודוכני מזון
אטרקציות דקורטיביות

נגנים והרכבים מוסיקליים


עמדות ותאי צילום


אטרקציות לקבלת הפנים
אטרקציות לחופה ולסלואו
אטרקציות לרחבת הריקודים
כניסות לבר ולבת מצווה

starfish-183313_1920
לחץ לפני חתונה

קרדיט תמונה: The Catholic Leader

מתחתנים? 5 דרכים יעילות להירגע

אין ספק שחתונה היא אירוע מלחיץ, לרוב זאת הפעם הראשונה שאתם מתכננים אירוע שכולל את כל המשפחה והחברים משני הצדדים, כך שהחתן והכלה פוגשים באירוע אנשים שלא ראו מעולם, מה שמגביר את הלחץ והרצון להשאיר רושם טוב על כלל האורחים. אם אף פעם לא ארגנתם אירוע, ניתן בקלות להיכנס להיסטריה ולאבד כיוון ולכן הכנו לכם כתבה שתעזור לכם להירגע.

יום חמישי, 07 במאי 2015, 22:32

פעילות גופנית

כשהראש עמוס במחשבות ושום דבר לא מסתדר, אחת הדרכים הטובות ביותר להפגת המתח והעצבים היא פעילות גופנית. לא פעם הוכח כי פעילות גופנית משפיעה באופן חיובי על המצב הנפשי והפיזי של האדם. במהלך אימון גופני משחררת בלוטת יותר המוח חומרים משככי כאבים טבעיים אשר יוצרים תחושה נעימה של אופוריה ורגיעה נפשית. לחץ הוא דבר נורמאלי והוא פועל כחלק ממנגנון של מערכת העצבים, כאשר מדובר בלחץ מתון זהו תהליך מקובל ותקין לחלוטין, אך בהרבה מקרים במהלך ארגון החתונה ניתן להגיע למצבי לחץ חריפים אשר מסכנים את בריאות האדם. אנו ממליצים להתאמן לפחות 4 פעמים בשבוע במשך 45 דקות תוך שילוב של תזונה בריאה, לא רק בזמן תכנון החתונה כך שתגיעו לחופה שמחים, רזים ואופטימיים!

לנשום עמוק

נשימה נכונה היא אחת הדרכים להפיג מתח, לחץ, חרדה וחולשה גופנית. טכניקה יעילה לכך נקראת נשימת “מפוח”, שיטה זו מוכרת למי שעושה יוגה, על מנת לתרגל שיטה זו שבו זקוף עם הגב והצוואר באחת מישיבות המדיטציה או על כסא, עצמו עיניים והרפו את שרירי הגוף. בשלב זה סגרו את הפה ונשמו דרך האף בקצב מהיר תוך ניפוח הבטן במהלך כניסת האוויר וכיווצה לאחר הוצאתו, לאחר 10 נשימות שחררו את השרירים וקחו נשימה עמוקה והחזיקו אותה במשך 5-10 שניות לאחר מכן שחררו את האוויר לאט, נשמו 5 נשימות עמוקות וחיזרו על התרגיל לפחות 3 פעמים. בכל פעם שתרגישו תחושת מועקה או לחץ חזרו על תרגיל זה על מנת להחזיר את תחושת הרוגע.

עיסוי רקמות עמוק

לא מדובר במסג’ מהנה, אלא בטיפול רפואי לכל דבר. טיפול זה נועד לשחרר כאבים ומתחים ברקמות העמוקות של הגוף אשר לא ניתן להגיע אליהם בשום טיפול אחר. הטיפול עוזר לנקות את הגוף מרעלים ובנוסף מאפשר זרימת דם טובה יותר, הטיפול לא מהנה ולאחריו יכולים להופיע כאבי שרירים חזקים, סחרחורות, כאבי ראש והקאות. תסמינים אלו חולפים לאחר 24 שעות ומיד תרגישו  תחושת קלילות פיזית ונפשית.

דימיון מודרך

שיטה נוספת יעילה ומעולה להירגע היא שיטת הדמיון המודרך. בשיטה זו אנו מפעילים רק חוש אחד- חוש השמיעה. השיטה מתאימה למי שקשה להם לדמיין את עצמם במקום רגוע ושקט על מנת והירגע וזקוקים לקול מנחה שיוביל אותם לשקט נפשי ולתחושת רוגע פיזית. קיימים בשוק דיסקים נפלאים לתרגול ביתי אשר עושים עבודה מצוינת בהרגעת הגוף והנפש ומלווים בקול רדיופוני עוטף של מנחה תוך השמעת צלילים מרגיעים שיובילו אתכם בקלות לרוגע חלומי.

ביופידבק

כיום בכל קופת חולים שמכבדת את עצמה ניתן לבקש טיפול בחרדות ובמתח נפשי דרך מכשור אלקטרוני המכונה “ביופידבק”. בשיטה זו יכול המטופל לקבל מדדים בזמן אמת על מצבו הגופני המשפיע על הצד הרגשי, כך שתוך כדי הבנת המדדים בגוף, מקבל המטופל את הכלים לשיפור התהליכים בגוף במטרה להגיע לאיזון פיזי ונפשי בגוף. בשיטה זו נכנסים לפרטים הקטנים והיא מומלצת למי שכבר ניסה הכל ולא הגיע לתוצאות הרצויות.

מתחתנים? 5 דרכים יעילות להירגע
אתם אמרתם