פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

להזמנות ושירות לקוחות: 03-6103333

אטרקציות לבת מצווה

אם אתם מחפשים אטרקציות לבת מצווה, הגעתם למקום הנכון! חברת אדם עידן מובילה את תחום הפקת האירועים והאטרקציות ומבינה כי בחירת אטרקציות עלולה לעיתים להיות מורכבת באירוע בו עליך לקלוע בעיקר לטעמם של הילדים. בכדי להקל עליכם בכל תהליך חיפוש האטרקציות, דאגנו לרכז עבורכם מבחר עשיר של אטרקציות מהמובילות בישראל, כאלו שיהפכו את האירוע של ילדכם לכזה שייזכר למשך זמן רב. חברתנו מתמחה ומובילה את ענף האטרקציות לאירועים מספר שנים רבות. אצלנו תוכלו להרכיב חבילת אטרקציות לאירוע, תוך בחירה חופשית מתוך המגוון העשיר המוצג בעמוד שלפניכם, כל זאת במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. היכנסו לאטרקציה הרצויה לקבלת פרטים נוספים אודות השירות הנבחר. יש לכם שאלות? הרגישו חופשי ליצור אתנו קשר.

 

תוצאות: 263 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
רקדניות + מייצגים אומנותיים

רקדניות + מייצגים אומנותיים

רקדניות ומייצגים אומנותיים לשדרוג האווירה באירוע שלכם

ספק מקרית מוצקין

רקדניות לאירוע

רקדניות לאירוע

רקדניות מדליקות לאירוע שיכניסו את האורחים לקצב!

ספק מקרית מוצקין

מייצגים לאירועים

מייצגים לאירועים

מייצגים בתחפושות מרשימות ליצירת חוויה אומנותית ויוקרתית באירוע שלכם!

ספק מיבנה

מייצגים ורקדניות לאירועים

מייצגים ורקדניות לאירועים

חבילה משולבת של מייצגים ורקדניות לאירוע בלתי נשכח!

ספק מיבנה

רקדניות לאירועים

רקדניות לאירועים

רקדניות מדליקות לחוויה תוססת במיוחד ברחבת הריקודים!

ספק מיבנה

רקדניות לאפטר פארטי

רקדניות לאפטר פארטי

כשהאירוע קרוב לסיום המסיבה האמיתית מתחילה

ספק מיבנה

עמדת צילום מסך ירוק

עמדת צילום מסך ירוק

מסך ירוק עם מגוון רקעים מדליקים אשר ישגע את האורחים באירוע!

ספק מזכרון יעקב

עמדת צילום מסך לבן

עמדת צילום מסך לבן

מסך לבן – להצטלם כמו בסטודיו מקצועי אמיתי!

ספק מזכרון יעקב

עץ פירות

עץ פירות

עץ שלכת אמיתי מעוצב הכולל פירות טריים וטעימים במיוחד!

ספק מאשקלון

כניסת כדורסל

כניסת כדורסל

כשכדורסל זאת האהבה שלכם, זאת הכניסה בשבילכם!

ספק מאשקלון

כניסת לב

כניסת לב

כניסה מרגשת בתוך מתנפח בצורת לב

ספק מאשקלון

כניסת נדנדת לוכד החלומות

כניסת נדנדת לוכד החלומות

כניסה מדהימה ומרגשת של כלת בת המצווה כשהיא יושבת על נדנדת לוכד החלומות אשר מוארת ומרחפת

ספק מאשקלון

כניסת ירח וכוכבים

כניסת ירח וכוכבים

כניסה מדהימה של כלת בת המצווה כשהיא יושבת על ירח וברקע כוכבים

ספק מאשקלון

כניסת פרח החלומות

כניסת פרח החלומות

כניסה של כלת בת המצווה כשהיא בתוך פרח ענקי אשר מתרומם מאחורי פרגוד מעוטר באורות לד

ספק מאשקלון

לב פירות

לב פירות

לב ענק המלא בפירות טריים וטעימים במיוחד נוחת אצלכם באירוע!

ספק מאשקלון

סלואו פרח האהבה

סלואו פרח האהבה

סלואו מרגש בתוך פרח לבן ענקי

ספק מאשקלון

כניסת צדפה

כניסת צדפה

כניסה היסטרית בתוך צדפה מוארת שתייחד את כלת בת המצווה כתכשיט קסום

ספק מאשקלון

מגדל אייפל פירות

מגדל אייפל פירות

מגדל אייפל גבוה ומרשים המלא בפירות טריים ומרעננים באירוע שלכם!

ספק מאשקלון

כניסת נדנדת ירח

כניסת נדנדת ירח

כניסה מדהימה ומרגשת של כלת בת המצווה כשהיא יושבת על נדנדת אשר מעוצבת בצורת ירח

ספק מאשקלון

כניסת דיג

כניסת דיג'יי

כניסה שמייחדת את חתן בר המצווה בצורה מטורפת שבה הוא מרגיש כמו דיג'יי אמיתי

ספק מאשקלון

כניסת פרח נפתח

כניסת פרח נפתח

הפקת כניסה מרהיבה בתוך פרח לבן ענק שנפתח לתדהמת האורחים

ספק מאשקלון

סלואו פרחי הקסם

סלואו פרחי הקסם

סלואו מיוחד שמסביב פרחים לבנים ומתוכם יוצאים בלונים אדומים

ספק מאשקלון

כניסת נדנדת עמק הפרפרים

כניסת נדנדת עמק הפרפרים

כניסה בסגנון טבע של כלת בת המצווה כשהיא יושבת על נדנדה בעיצוב פרפר אשר מוארת ומרחפת

ספק מאשקלון

כניסת ברבור

כניסת ברבור

כניסה מהאגדות בתוך ברבור ענק

ספק מאשקלון

 

מחפשים אטרקציות לבת מצווה? החל מקבלת הפנים, הכניסה לאולם, הסלואו המשפחתי ועד רחבת הריקודים – בכל שלב לאורך האירוע המרגש תוכלו לבחור באטרקציה מיוחדת. בתכם נהנית מתחביב מיוחד בשעות אחר הצהריים? או שמא היא מנגנת על כלי מוזיקלי? בהתאם לאלמנטים אלו ואחרים, תוכלו לבחור באטרקציה המתאימה שתשתלב היטב בקונספט של האירוע. אם אתם מתלבטים כיצד לשדרג את חגיגת בת המצווה של בתכם, צרו קשר עוד היום עם חברת אדם עידן.

 

אטרקציות לבת מצווה: הפעלה בכל שלב של הערב

חגיגת בת המצווה היא מסיבה בה משתתפים בני המשפחה המורחבת והחברים לכיתה של כלת השמחה. כדי להפוך את המעמד לשואו, מומלץ לבחור באטרקציה מיוחדת:

• כניסה לאולם – אחד הרגעים המרגשים לכל הורה הוא להביט בביתו, כלת השמחה, נכנסת לאולם האירועים. כדי ליצור כניסה מרשימה ומרגשת עד דמעות, חשוב להוסיף טאץ’ מיוחד. במה מדובר? בין אם מדובר בבימת הגבהה עליה תעמוד הנסיכה, ליווי של מסך תלת ממד ואף כרכרה – הבחירה היא אינסופית. כל שנותר הוא לבחור.

• סלואו משפחתי – חלק אינטגרלי בחגיגת בת המצווה הוא הריקוד של הנסיכה עם משפחתה הקרובה: בין אם היא רוקדת עם אביה או אחיה הגדול על הרחבה, ניתן יהיה לפזר סביבם בועות סבון, בלונים, עשן או קונפטי.

 רחבת הריקודים – כעת, מגיעים לאחד הרגעים המהנים ביותר של הערב: השלב בו החברים ובני המשפחה מגיעים לרחבת הריקודים, מכבדים את הנסיכה ורוקדים סביבה. כדי להפוך את המעמד למיוחד, מומלץ להוסיף אטרקציות כדוגמת מתופפים, צמידי לד, נגן סקסופון ועוד.

לצד כל אלו, ניתן לבחור בסוגי אטרקציות נוספות – בין אם מדובר באותיות פרחים, קיר פרחים, שזירת פרחים או קיר הוליווד, ניתן להציב אותם בכניסה לאולם האירועים, ליד רחבת הריקודים או במיקום מרכזי אחר.

 

לשמח את הנסיכה שלכם

כדי שמגוון הפעילויות והאטרקציות יתנהלו במקצועיות, חשוב לבחור בספקים שיענו על שלל הדרישות שלכם, לצד עמידה בתקציב המתאים לאירוע. חברת אדם עידן הוקמה מתוך מטרה להגשים לכם את החלומות הפרועים ביותר. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.

 

אטרקציות לבת מצווה בבית

אטרקציות לבת מצווה קטנה וגדולה – הכל במקום אחד

כאשר אתם חושבים על אטרקציות לבת מצווה של ביתכם, כדאי לקחת בחשבון את חברת אדם עידן המתמחה בתכנון והפקה של אירועים. בת מצווה הינה אירוע מרגש אשר קורה פעם בחיים, וככזה צריך להיות מושקע ובלתי נשכח. בכדי להפוך אותו לבלתי נשכח כדאי להשקיע בתכנון, בשכירת נותני שירות נוספים וכמובן באטרקציות בלתי נשכחות, אשר יישארו אתכם ועם האורחים הרבה אחרי שהחגיגה תסתיים.

 

כיצד לבחור אטרקציות לבת מצווה באולם?

אחד הדברים הבסיסיים בבחירת האטרקציות הוא התאמתן לאירוע עצמו, למקום בו נערך האירוע, וכמובן לטעמה של בעלת המצווה וחברותיה.

ניתן להתאים אטרקציות שונות לגילאים שונים באותו האירוע למשל מתנפחים אשר יתאימו לפעוטות, מגוון סוגי איפור (איפור אתיופי, איפור אולטרה-סגול) לילדות גדולות ונערות או אזור קעקועים. ניתן גם לבחור בשולחנות משחק אשר יתאימו למגוון רחב של אורחים, כולל למבוגרים.

כדאי לשלב אטרקציות המתאימות גם לבנים כגון עמדות מולטימדיה וקונסולות משחקים, או מתקני כדורגל או אגרוף אלקטרוניים.

את האטרקציות ניתן לשלב בכל שלב של המסיבה:

קבלת הפנים – ניתן לשלב אטרקציות כגון רקדניות, עמדות צילום, ובובות ענק.

הכניסה לאולם – ניתן לשלב כניסות מיוחדות כגון בתוך לב, על ברבור, על כרכרה, בריקוד וכדומה.

הסלואו המשפחתי – אפשר להפריח בועות או בלונים או לרקוד שתוך עשן כבד.

רחבת הריקודים – תוכל להתמלא ברקדניות ומייצגים שונים, זוהרים ומתוקים או מתוקים על גלגלים.

כדאי גם לפנק את האורחים במזכרת מהאירוע. קיימים סוגים שונים של מזכרות. הפשוטות שכולנו מכירים כגון תמונות על גבי מגנטים, או מחזיקי מפתחות. מזכרות מתוחכמות יותר כוללות למשל תאי צילום או הקלטה מיוחדים שאליהם נכנסים האורחים והם יכולים להצטלם או להקליט שיר אותם יקבלו בתום האירוע.

קיימות שלל אטרקציות ולעיתים קיים קושי לבחור את המתאימות ביותר לאירוע. כדאי להיוועץ בבעל מקצוע באשר לסוגי האטרקציות המתאימות לכם.

 

מרגישים מבולבלים?

חברת אדם עידן היא חברה המתכננת ומפיקה אירועים ותוכל לעזור לכם בבחירת אטרקציות לבת מצווה. אנחנו מאמינים במתן שירות איכותי ואמין וביצירת חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים.

 

אטרקציות לבת מצווה – אירוע של פעם בחיים

הילדה מתקרבת לגיל 12? זה כבר הזמן להתחיל לחשוב על ההפקה שאתם הולכים להרים לכבוד בת המצווה שלה. כן, כדאי להתכונן, גם אם הבת שלכם לא מהדורשות בד"כ, בת מצווה זה כבר סיפור אחר. כאן יש תחרות גלויה וסמויה בין הבנות, למי יש אירוע מרשים במיוחד, אצל מי היו אטרקציות לבת מצווה שהן יוצאות דופן, איפה הכל היה נוצץ והיתה תחושה של אירוע מהאגדות. אי אפשר להתחמק, בת מצווה הפכה היום לאירוע לא פחות יוקרתי ונוצץ מחתונה. אם אתם מחפשים אטרקציות לבת מצווה, שידהימו את הבת שלכם וחברותיה, חברת אדם עידן הפקות, מתמחה בהפקות אירועים כולל בת מצווה, ובאתר שלהם תמצאו שלל אטרקציות לבת מצווה שאפשר להזמין אונליין.

 

צדפה או פרח? מגוון אטרקציות לבת מצווה לכניסה

אם הייתם בהופעות מוזיקה, בטח הרגע הזכור לכם במיוחד הוא כניסת הזמר או הלהקה לבמה. אותו דבר גם באירוע הזה. לכניסה יש חלק חשוב ברושם שיהיה מהאירוע ובאווירה שתיווצר. באתר של אדם עידן תמצאו מגוון אטרקציות לבת מצווה הקשורות לכניסת הבת לאולם. כניסת לב, פרח נפתח או צדפה הן רק חלק מהכניסות המרשימות שתוכלו לבחור. ישנה גם כניסת חצאית קסם, כרכרה ושלל הפתעות. עיצוב הכניסה או האולם יכול להיות עם קיר פייטים ענק, קיר פרח ענק מואר ועוד הפתעות מרשימות, ועוד לא התחלנו את האירוע.

 

אירוע בלתי נשכח לכל הגילאים

אחד האתגרים באירוע בת מצווה, הוא להצליח ליצור עניין והנאה אצל כל האורחים. לרוב לבת המצווה מוזמנים חבריה של הילדה, אך גם משפחה הכוללת אנשים מבוגרים או לחילופין ילדים קטנים. באתר ישנו מגוון אטרקציות לבת מצווה המתאימות לגילאים שונים. לילדים גדולים ונוער ישנן עמדות סלפי מצחיקות, עמדת מציאות מדומה, מופע אורות, דמויות מראה והרשימה עוד ארוכה. לילדים קטנים אפשר להזמין בלונים בצורות, שלג בטעמים, עשן עם בועות וקונפטי. המבוגרים ייהנו קודם כל מכך שהילדים נהנים, וגם הם יוכלו ליהנות ממופעי ריקודים, דמויות ססגוניות ועוד מגוון אטרקציות לבת מצווה בתחום הקולינרי, שגם לא יגרמו לייסורי מצפון כמו ספינת פירות ענקית או מגדל אייפל עמוס פירות. חברת אדם עידן הפקות מתמחה בהפקת אירועים בכל סדר גודל ותעמוד לרשותכם בכל שאלה. 

no-lazy