פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

להזמנות ושירות לקוחות: 03-6103333

אוכל ושתייה

חברת “אדם עידן” מציעה סטנדרטים חדשים בעולם הפקות האירועים עם דוכני מזון איכותיים וטרנדיים. החברה מציעה קייטרינג כשר (בשרי, חלבי או פרווה) המוגש בדוכנים מעוצבים ומזמינים. כל האוכל מוכן על ידי שפים מחומרי גלם משובחים וטריים. דוכני שווארמה, דוכני נקניקיות, דוכני סלטים, דוכני אוכל מוקפץ, דוכני אסאדו, דוכני שתיה קרה או חמה, דוכני גלידה, דוכני קרפים ועוד המוגשים באהבה לאורחים בכנסים או באירועים, בחתונה או בר/בת מצווה, בהרמת כוסית בעבודה, HAPPY HOUR בחברת הייטק, ימי כיף ועוד.

 

נוספו לאחרונה
עץ פירות

עץ פירות

עץ שלכת אמיתי מעוצב הכולל פירות טריים וטעימים במיוחד!

ספק מאשקלון

לב פירות

לב פירות

לב ענק המלא בפירות טריים וטעימים במיוחד נוחת אצלכם באירוע!

ספק מאשקלון

מגדל אייפל פירות

מגדל אייפל פירות

מגדל אייפל גבוה ומרשים המלא בפירות טריים ומרעננים באירוע שלכם!

ספק מאשקלון

כניסת דיג

כניסת דיג'יי

כניסה שמייחדת את חתן בר המצווה בצורה מטורפת שבה הוא מרגיש כמו דיג'יי אמיתי

ספק מאשקלון

קיאק פירות טרופי

קיאק פירות טרופי

קיאק פירות גדול ועשיר לאווירה אקזוטית באירוע!

ספק מבת ים

ספינת פירות

ספינת פירות

ספינה מרשימה וענקית המלאה במבחר סוגי פירות טריים ושלל פינוקים!

ספק מחדרה

פוד טראק המבורגרים BBB

פוד טראק המבורגרים BBB

פוד טראק BBB - המסעדה האהובה עולה על גלגלים ומגיעה לאירוע שלכם!

ספק מנתניה

גלידה תאילנדית

גלידה תאילנדית

הגלידה התאילנדית המפורסמת נוחתת באירוע שלכם!

ספק מתל אביב

דוכן עגלת שוק

דוכן עגלת שוק

עגלת שוק צבעונית ומפנקת המציעה שפע של טעמים!

ספק מחולון

עמדת מקדונלדס

עמדת מקדונלדס

אוהבים מקדונלדס? העמדה של הרשת העולמית המפורסמת נוחתת אצלכם באירוע! מתי בפעם האחרונה הגעתם לאירוע ובו חיכתה לכם עמדה מדליקה וממותגת של רשת מקדונלדס העולמית? הגיע הזמן לשנות, להפתיע ולפנק את קהל האורחים עם תפריט מקדונלדס מפנק שכולם אוהבים.

ספק מאבן יהודה

קיאק פירות עשיר

קיאק פירות עשיר

קיאק פירות מפנק עם מבחר תוספות מתוקות!

ספק מקריית גת

דונאטס בורגר

דונאטס בורגר

שילוב מפנק במיוחד של הדונאטס האמריקאי האהוב עם קציצת מיני המבורגר מובחרת

ספק מיהוד

דוכן פוקאצ

דוכן פוקאצ'ות

אפיית פוקאצ'ות חמות וטעימות עם מבחר תוספת מעל!

ספק מחולון

שולחן שוק

שולחן שוק

שולחן שוק עשיר ומפנק שיעשה לאורחים שלכם תיאבון!

ספק מנתניה

דוכן באן בורגר

דוכן באן בורגר

שילוב מושלם של לחמניות באן רכות עם מיני בורגרים טלה איכותיים

ספק מיהוד

בר שייקים על וספה

בר שייקים על וספה

וספה מדליקה אשר מתוכה יוגשו שייקים קרים וטעימים במיוחד!

ספק מבאר יעקב

 

קייטרינג לאירועים קטנים

מתחתנים? אפשר לשבור דיאטה! ברוכים הבאים, הגעתם לדף הכי מתוק באתר. פנקו את האורחים בחתונה בקינוחים צבעוניים ובעמדות מתוקות, אשר יכניסו אווירה צעירה, שונה וחיוך על פניהם של האורחים באירוע. כי היום, כבר לא מחכים לקינוחים של הסוף, אצלנו באדם עידן תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי הקינוחים והעמדות המדליקות ביותר, כאלו שעמם טרם נפגשתם באירועים. לכן, דאגנו לרכזם עבורכם אל דף מתוק אחד בו תוכלו להתרשם ולעשות את הבחירה המתאימה ביותר בהתאם לטעמכם האישי. עשינו לכם חשק למשהו מתוק? הקליקו עכשיו על הבחירה הרצויה לקבלת מידע נוסף אודות האטרקציה והתחילו להנות.

 

דוכני מזון לאירועים עשירים בטעמים

עולם האירועים לא דורך לרגע במקומו וטרנד רודף טרנד. כדי להפתיע, לרגש, ולהלהיב את המוזמנים לחתונה, לכנס, ליום הולדת או לכל אירוע אחר צריך לחשוב על דרך להפתיע גם בצורת ההגשה. הטרנד הלוהט בתחום הפקות האירועים כיום הוא דוכני מזון המוסיפים טאצ’ עדכני ומציעים אטרקציה מיוחדת המאפשרת לכל אורח ליהנות מהטעם שלו.

הדוכנים מעוצבים בצורה מוקפדת ומציעים מגוון אין-סופי של טעמים וסגנונות כאשר כל טעם נוצר על ידי שף מקצועי מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. כדי ליהנות מאירוע מושלם, חשוב לבחור חברה גדולה ומנוסה המציעה מגוון רחב של דוכנים כשרים(בשרי, חלבי או פרווה) באיכות גבוהה לצד שירות מוקפד ומקצועי.

 

דוכני מזון לכל מטרה

חתונה, הרמת כוסית בעבודה, HAPPY HOUR בחברת הייטק, בר/בת מצווה או כל אירוע אחר, דוכני מזון נותנים מענה מושלם לכל מטרה ולכל צורך. דוכני המבורגר, שווארמה, דוכני נקניקיות או אסאדו, בר סלטים, שתיה קרה או חמה, דוכני גלידה וקינוחים ועוד. לך נשאר רק לבחור מבין אינסוף טעמים וסגנונות מהארץ ומהעולם והכל כשר (בשרי, חלבי או פרווה) ועשוי מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ומוגש בדוכנים מעוצבים ומזמינים והכל, עם שירות מקצועי ואדיב.

 

שירות ואיכות נפגשים – דוכני מזון לאירועים קטנים

אדם עידן מתמחה בהפקת חתונות ואירועים – ומלווה אותך בבחירת הקונפסט הנכון המותאם לצרכים, לאופי האירוע וכמובן, לתקציב שלך. אם יש לך כנס עסקי, הרמת כוסית בעבודה, חתונה או כל אירוע חשוב אחר, זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר ולקבוע פגישה עם המקצוענים שלנו לאירוע מלא טעם.

 

דוכני מזון לאירועים קטנים - השקשוקה המנצחת

 

דוכני אוכל לאירועים עסקיים ופרטיים

בין האטרקציות אותן מספקת חברת אדם עידן ניתן למצוא דוכני אוכל לאירועים. כאשר אורחים מגיעים לאירוע, הם מצפים למספר דברים בעיקר בתחום המזון. קיימת בדרך כלל ציפייה לאוכל טוב בתחילת הערב. בכדי לספק להם את האוכל הטוב והשירות האדיב יש צורך בהזמנת דוכני אוכל אשר יענו על הציפיות של האורחים ויפתיעו אותם. כך תקבלו אירוע שלא יפסיקו לדבר עליו.

 

איך בוחרים דוכני אוכל לאירועים

סוג האירוע – היבט זה משפיע ביותר על בחירת דוכני המזון. למשל אירוע המיועד לילדים יכלול מנות קלילות יותר מאשר אירוע התרמה מכובד אליו מגיעים אורחים מכובדים.

מיקום האירוע – יכול להשפיע על בחירת סוגי המאכלים. קיימים מאכלים שונים לאירועים המתקיימים במקום פתוח ולאירועים המתקיימים באולמות.

גיוון – באירועים גדולים מומלץ לשלב מספר דוכנים עם מגוון רחב של מאכלים וסוגי מזון בכדי לקלוע לטעם של כמה שיותר מוזמנים.

בטיחות – כדאי מאוד לעבוד עם ספק דוכנים מומלץ, אשר עומד בכל תקני הבטיחות. רצוי לוודא, ולא להתבייש לשאול, האם הוא עבר בדיקות תקופתיות.

תקציב – חשוב מאוד לתכנן את האירוע במסגרת התקציב וזה כולל גם את בחירת דוכני המזון.

במידה והאירוע נעשה באולם, כדאי לוודא עם בעלי האולם שהם אכן מאשרים הכנסת דוכני מזון. קיימים מקומות שעובדים רק עם מספר מצומצם של ספקי דוכני מזון, או שאינם מאשרים כלל דוכנים שכאלה.

בסופו של דבר בכדי לבחור ולתכנן את סוגי הדוכנים מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן ומקצוען. ניתן תמיד לשאול חברים, מכרים, או אפילו לבצע בדיקה באתרי האינטרנט השונים.

 

כיצד ניתן לדעת מיהו הספק הטוב בשבילי

חברת אדם עידן תשמח לייעץ לכם בתחום דוכני אוכל לאירועים. לחברה זו ניסיון רב בהפקת ותכנון אירועים, כולל בתכנון והזמנת דוכני אוכל. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

 

דוכני אוכל לאירועים עסקיים ופרטיים

 

דוכני מזון לאירועים מחירים ללא תחרות – אדם עידן

עמדות מזון לאירועים הפכו להיות טרנד החם בשנים האחרונות וחברת אדם עידן גאה להיות בחוד החנית. חתונה טובה נמדדת על פי איכות האוכל ועל פי רחבת הריקודים. בסופו של דבר, לאחר כל הבירוקרטיה, הריצות, התיאומים והעיצובים כל מה שהאורחים ידברו עליו הוא איך היה האוכל. ולכן כאשר אתם מתכננים את חתונת חלומותיכם רצוי לבחור בעמדות אוכל מושקעות אשר ישאירו טעם לעוד. כמו כן, חשוב ביותר להקדיש מחשבה להיבט הבא: דוכני מזון לאירועים מחירים.

 

דוכני מזון לאירועים מחירים והיבטים נוספים

דבר ראשון, חישבו על האורחים ועל הטעם שלהם. קשה מאוד לרצות מגוון רחב של אנשים עם מבחר מצומצם של סוגי מזון, ולכן כדאי להגיש מבחר רחב ככל האפשר של סוגי אוכל, טעמים, סגנונות וריחות. השתדלו לבחור עמדות אוכל מגוונות ככל האפשר.

ניתן גם להזמין עמדות מתוקים או עמדות שתיה חמה במידה ותרצו.

להנאה מקסימלית ניתן ורצוי להזמין עמדות אוכל עם על גימיק או אטרקציה אשר תעלה בדמיונכם. אפשר גם להוסיף אטרקציות בזמן שהאורחים מסתובבים בין עמדות המזון.

השתדלו להתאים את סוג המזון המוגש ומיקום האירוע. לא כדאי להגיש מזון אשר הכנתו גורמת ליצירת עשן רב במקום סגור למשל.

קיימים יתרונות רבים לדוכני האוכל והם כוללים נוחות תפעול, חיסכון בהוצאות, אוכל המוגש חם וטרי ומוכן מול עיני האורחים, וכמובן היכולת לספק מבחר רב של מנות.

לפני שאתם מזמינים עמדות אוכל לאירוע, כדאי לוודא עם בעל המקום האם ניתן בכלל להזמין עמדות אוכל למקום.

כאשר מתכננים אירוע, כדאי לבצע סקר שוק מקיף ולברר לגבי חברות המספקות עמדות אוכל. כדאי לוודא איתם כי הם עומדים בתקני בטיחות ושיש להם ניסיון באספקת מזון באיכות גבוהה.

 

עם מי אפשר להתייעץ בנוגע להזמנת עגלות מזון לאירועים

כאשר מזמינים עמדות אוכל לאירועים, כדאי להתייעץ עם ספק כדוגמת חברת אדם עידן, אשר מבין את הצרכים שלכם, ואשר יעזור לכם לתכנן ולהפיק את האירוע המושלם מבחינתכם.

צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

דוכני מזון לאירועים קטנים וגדולים של אדם עידן

 

דוכני מזון לאירועים קטנים וגדולים – סטנדרט מזון גבוה

במידה ותרצו אירוע קטן ואינטימי, חברת אדם עידן תספק עבורכם דוכני מזון לאירועים קטנים. אוכל הרי הוא אחד הדברים הבלתי נשכחים והכי מדוברים כשזה מגיע לאירועים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באירוע קטן שבו מספר סוגי המזון בדרך כלל מצומצם יותר. אנשים אוהבים לאכול ומצפים, יותר מכל דבר כנראה, לטעום מהאוכל המוגש. באירועים קטנים במיוחד כדאי לדאוג לסטנדרט מזון גבוה מהרגיל.

 

מה כדאי לגעת על דוכני מזון לאירועים קטנים?

בחירת האוכל חשובה בכל סוג של אירוע, אך כשמדובר באירוע קטן הבחירה עוד יותר קריטית מאחר והמגוון מצומצם יותר.

באירועים קטנים מומלץ לשכור דוכן אחד או שניים ולשלב בין המאכלים המתוקים והמלוחים, כך פשוט יותר לאכול בעמידה וניתן לשמור על תקשורת טובה ואינטימית יותר בין האורחים.

ניתן להזמין ולהציב דוכני מזון לאירועים קטנים בכל מקום כמעט, גם אם מדובר באירוע במקום העבודה או בחצר הבית שלכם.

בדומה לאירוע גדול, גם באירועים קטנים כדאי להזמין אוכל אשר יתאים לסוג האירוע ולמוזמנים. למשל באירוע המיועד למבוגרים רצוי להציע אוכל מתוחכם בעוד כאשר מדובר בילדים ניתן להסתפק באוכל פשוט וקליל יותר.

לפני שבוחרים ספק דוכני מזון, רצוי לוודא שאכן יש לו ניסיון בתחום האירועים הקטנים, מאחר ולא כל חברה יודעת להכין אירוע טוב למספר קטן של אנשים. ניתן לברר זאת דרך חברים או מכרים וכמובן דרך אתרי אינטרנט.

בנוסף, מומלץ לשבת ולתכנן את האירוע, ולא להתבייש ולבקש לטעום מהמזון לפני שמבצעים הזמנה.

יש לוודא שהזמנת דוכני מזון עומד במסגרת התקציב שלכם לאירוע.

 

עם מי כדאי להתייעץ בנוגע להזמנת דוכני מזון

חברת אדם עידן מתמחה בהפקת אירועים, ותשמח לעזור בבחירת דוכני מזון לאירועים קטנים. חברת אדם עידן מלווה אתכם בבחירת הקונספט ומתאימה אותו לצרכים שלכם, לאופי האירוע ולתקציב. מומלץ בחום לשכור את שירותי החברה לכל אירוע הדורש תכנון קפדני. השאר פרטים ואחד מהנציגים שלנו יחזור אליך בהקדם.

שירותי קייטרינג לאירועים קטנים

היום, במיוחד בעקבות השינויים שקרו בשנתיים האחרונות בתחום האירועים בגלל הקורונה, יותר ויותר אנשים עושים, בין אם מאילוץ ובין אם מבחירה, אירועים קטנים בהם הם חוגגים עם האנשים הקרובים להם ביותר. למרות העובדה שהאירועים קטנים, עדיין אין בהכרח מדובר על מספר אנשים אלא על כמה עשרות אורחים כך שהכנת האוכל לבד היא אופציה פחות נוחה אלא אם מדובר על שף או חובב בישול. רבים מזמינים קייטרינג לאירועים קטנים אשר מתמחה בארגון הצד הקולינרי באירועים בסדר גודל כזה. עם קייטרינג לאירועים קטנים האוכל לאו דווקא פשוט יותר. לעיתים אפילו להיפך- אוכל מושקע ובוטיקי יותר. אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים אדם עידן, חברת הפקות אירועים מנוסה תשמח לסייע ולמצוא עבורכם את הקייטרינג המתאים.

קייטרינג לאירועים קטנים – איזה סוג קייטרינג כדאי?

קייטרינג לאירועים קטנים יתאים את עצמו מבחינת התפריט למה שמתאים לכם. רבים בוחרים בתפריט צמחוני (חלבי) לאירועים קטנים. תפריט צמחוני יפתור את כל עניין הכשרות וכאן תוכלו לשלב גם קינוחים על בסיס חלבי ולא רק פרווה. תפריט צמחוני הוא רחב מאוד, כולל הרבה מאוד סוגי מנות ומתאים מאוד אם מדובר על אירוע צהריים אך לא רק. עם זאת, קייטרינג לאירועים קטנים יכול להיות גם קייטרינג בשרי או לחילופין טבעוני. בכל מקרה אם זהו קייטרינג מקצועי האוכל יהיה מושקע, מעוצב ומסודר בצורה יפה ואסתטית ויאפשר לכם להתרכז בארגון חלקים אחרים באירוע ואפילו ליהנות יחד עם האורחים.

איך לבחור קייטרינג שמתאים לאירוע?

ראשית, כדאי לוודא שזהו קייטרינג לאירועים קטנים, שזאת ההתמחות שלו. יש לבדוק האם המנות מספיקות לכמות האורחים שצפויה להיות. כמובן שיש לבדוק את המנות, לטעום ולהתרשם כדי לוודא שאכן המנות לטעמכם. מעבר לכך בדקו מהו עיצוב הקייטרינג, עיצוב מזנוני ההגשה והכלים. לגבי כלים- האם בכלל הקייטרינג מספק את הכלים או שאתם נדרשים לדאוג לכך. אם הקייטרינג דואג לכלים, האם אלה כלים רב פעמיים ומהו עיצובם או חד פעמיים. אם אתם מעוניינים בהגשה לשולחנות, צריך לבדוק אם הקייטרינג ערוך לכך ואם כן מהי התוספת בתשלום. אנו באדם עידן הפקות נשמח לייעץ ולסייע לכם למצוא קייטרינג לאירועים קטנים העונה על כל הדרישות מתוך מבחר שירותי הקייטרינג עימם אנו עובדים.

no-lazy